بازی مار و پله |
به نام خدا
*****************************************************************
2-abov: این تابع گرافیکی توضیحاتی درباره ی برنامه بدست می دهد. 3-Game:این تابع به عنوان کنترل کننده ی بازی می باشد. 4-help:این تابع گرافیکی توضیحاتی درباره ی چگونگی انجام بازی و...می باشد. 5-baner: این تابع گرافیکی برای صفحه آغازین بازی مورد استفاده قرار می گیرد. 6-screen: برای نمایش منو از این تابع استفاده شده است. 7-loading:در این تابع یک تابع گرافیکی هنگام بارگیری بازی فراخوانی می شود. 8-func_set:در ابتدای تابع اصلی برنامه،برای ست کردن مارها و پله ها فراخوانی می شود. 1-load:در تابع loading برای شروع بازی فراخوانی می شود. 2-Random:این تابع یک عدد تصادفی بین min تا max ایجاد می کند. 3-set:در تابع func_set فراخوانی می شود که برای مقداردهی مارها و پله هادر صورتی که
در قسمت struct node هر گره تشکیل شده از: 1-node *left:یک اشاره گر از نوع گره برای اشاره به گره سمت چپ 2-node *right:یک اشاره گر از نوع گره برای اشاره به گره سمت راست 4- int step:متغیر برای تعداد پله 5-int snake:متغیر برای تعداد مار 6-BOOL st:متغیر از نوعBOOL(اگر st=1 آنگاه گره شامل پله است) 7-BOOL sn:متغیر از نوعBOOL(اگر sn=1 آنگاه گره شامل مار است) #نوع BOOL یک داده شمارشی است که هر متغیر از این نوع می تواند یکی از دو ************************************************************* #تذکر:برای اجرای این برنامه باید کامپایلر Turbo C++ IDE را در درایو Cنصب(کپی) نمایید.
تذکر: پسورد فایل zip: آدرس وبلاگ می باشد «programist.blogsky.com»
سورس برنامه ، راهنما و فایل اجرایی مار و پله
|