برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

آشنایی بیشتر با بایاس


آشنایی بیشتر با بایاس


 
گاهی اوقات،مخصوصا وقتی که قصد دارید کامپیوتر شخصیتان را ارتقاء دهید ،امکان دارد  به ارتقاء BIOS جهت ارتقاء سیستم تان برای سازگاری با یک قطعه سخت افزاری جدید یارفع یک مشکل نیاز داشته باشید.
برای بعضی ها این فرایند کاملا مبهم است.در این مطلب آموزشی از مقالات آموزش سخت افزار قصد داریم اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.




ادامه مطلب ...

اموزش اکسس Access Learning



در این آموزش سعی شده تمامی مطالب کاربردی به صورت مختصر توضیح داده شود.


امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره


لینک دانلود

آشنایی با رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار

آشنایی با رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار


"بعضی از افراد تصور می کنند که مهندسی سخت افزار در حد یک تعمیرکار کامپیوتر است در حالی که کار یک مهندس سخت افزار، تعمیر یا نصب و راه اندازی کامپیوتر نیست. هر چند که می تواند چنین کاری را انجام دهد. در واقع کار یک مهندس سخت افزار، طراحی های سخت افزاری است کسانی هم یک اپراتور را در حد یک مهندس نرم افزار می دانند، یک مهندس نرم افزار لازم است از دانش ریاضی خوبی برخوردار باشد تا بتواند برنامه های کامپیوتری را طراحی کند و آنها را توسعه دهد. برای مثال باید بتواند یک کار گرافیکی را از بنیان طراحی کند. کاری که از عهده یک اپراتور بر نمی آید. و به همین دلیل  کلاسهای آزاد آموزش کامپیوتر هیچ وقت نمی توانند یک مهندس کامپیوتر پرورش دهند

آشنایی با رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار و سخت افزار ؛ تواناییهای فارغ التحصیلان، ماهیت مهندسی ، آینده شغلی، بازار کار، درآمد، توانایی های جسمی، علمی، روانی و ... مورد نیاز و قابل توصیهرشته کامپیوتر را باهم بررسی خواهیم کرد ... 

 

ادامه مطلب ...

اصول یادگیری و مطالعه


اصول یادگیری و مطالعه




یادگیری:

یادگیری اساس رفتار آدمی است . بیشتر رفتارهای مردم ، حاصل آن چیزی است که فرا گرفته اند. به طور کلی انسان با پدیده ی یادگیری  میتواند رفتار اجتماعی ،عاطفی،روانی، عقلانی و تا حدودی جسمانی خود را بهبود بخشد.چون وضع افراد از لحاظ خصوصیاتی که ذکر شد باهم متفاوت است.به همین جهت جریان یادگیری نیز در افراد مختلف می باشد. علاوه براین موقعیت یادگیری نیز در جریان یادگیری موثر است .




ادامه مطلب ...