برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

تعداد کلمات رشته


این برنامه از ورودی داده ها را  دریافت می کند.پایان ورودی با " . " است.
خروجی تعداد کلمات جمله ورودی می باشد.
 این برنامه  مشابه تمرین قبلی است  با ای تفاوت که از آرایه برای پیاده سازی آن استفاده شده است..
برای مشاهده سورس به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


#include<stdio.h>
#include<string.h>
#include<conio.h>
void main()
{
 clrscr();
 char str[50];
 short int i=0,word=0;
 printf("\n\n\tEnter a String:end by '.'\n\t");
 gets(str);
 i=0;
 int l=strlen(str);
 if(str[l]!='.' && l<50)
  str[l++]='.';
 while( str[i] != '.')
 {
  if(str[i]== ' ')
   word++;
  i++;
 }
 word++;
 printf("\n\ttedad kalamat= %d", word);
 getch();
}

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.mehranama.blogfa.com

سلام حسن آقا
مثلا من کد یه دفترچه تلفن نوشتم بعد توی همون برنامه turbo سی ++ بود نوشتم بعد با همون پسوند سی پی پی . ذخیره کردم
بعد ذخیره کردن چیکار باید روی کدا چیکار بکنم تا به حالت یه برنامه در بیاد
راستی چون من از دیال اپ استفاده میکنم ایمیل زدن از یاهو.کام برام خیلی سخته بخاطر همین موضوع من از طریق نظرات با شما ارتباط برقرار می کنم .
منتظر جواب شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد