برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

آشنایی بیشتر با DDR 1,2,3

 

آشنایی بیشتر با DDR 1,2,3


در این مقاله سعی می کنیم کمی بیشتر درباره حافظه های DDR و DDR 2 و DDR 3 صحبت کنیم. قبل از هر حرفی باید بگویم همه این حافظه های رم براساس ( SDRAM (Synchronous Dynamic Random Access Memory طراحی شده اند. یعنی آنها از یک سیگنال کلاک برای تطابق زمانی استفاده می کنند. DDR مخفف

ادامه مطلب ...

لپ تاپ های آینده

 

 
لپ تاپ های آینده 

در این صفحه لپ تاپ های عجیبی را مشاهده می کنید، که به یکبار دیدن می ارزد. اینها نمونه هایی هستند که به عنوان یک طرح مفهومی برای آینده پیشنهاد شده اند.
این لپ تاپ که به گفته طراح آن برای سال 2015 میلادی طراحی شده است دارای دو صفحه نمایش کشویی لمسی از نوع OLED است. یکی از این صفحه ها را در صورت نیاز می توان به صورت کی برد استفاده کرد.

 

 

 
 
 

 
شاید این لپ تاپ دو جعبه به هم چسبیده و کمی قطور به نظر برسد. اما حقیقت این است که کمپانی های بسیارری روی این طرح کار می کنند.

 

 

 

Image2
 
 
 
 
شاید لپ تاپ درسی کودکان در آینده این گونه باشد!

 

 

Image3 
 

تقویم دانشگاهی


تقویم دانشگاهی سال تحصیلی 90-89 برای کلیه دوره های تحصیلی دانشگاه پیام نور 

 

 

ادامه مطلب ...

پردازشگرهای core i7

معرفی پردازشگرهای core i7

 

Core i7 اولین پردازشگر شرکت اینتل است که مدار کنترلر حافظه را در خود دارد، خاصیتی که پردازشگرهای AMD از زمان athlon 64 دارند. این پردازشگرها مانند core2duo و core2quad بر پایه ی ساختار هسته هستند اما با چندین مورد ارتقا که کیفیت عملکرد را بالاتر می برد(ریز ساختار نهالم).
این خانواده ی cpu در سه سوکت متفاوت موجود هستند: LGA1366( ساختار حافظه ی سه کاناله و باس QPI ،( LGA1156( ساختار حافظه ی دو کاناله و کنترلر PCI Express 2.0 و باس DMI) و PGA988 برای لپ تاپ ها با خصوصیاتی مثل LGA1156.

ادامه مطلب ...

hijacking


hijacking چیست؟


hijacking نوعی حمله ضد امنیتی در شبکه است به طوریکه حمله کننده ارتباط را در دست می گیرد. درست مانند یک هواپیما ربا که کنترل پرواز را بدست می گیرد.(hijacking به معنای هواپیما رباست.)

ادامه مطلب ...

فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

 

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور: 

اخذ گزارش 163 "فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور" در سیستم گلستان، 

 

 جهت پرداخت شهریه ترم تابستان از تاریخ 09/05/89 امکان پذیر می باشد.

افزایش قیمت کتاب‌ های درسی دانشگاه پیام نور

 

 

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش قیمت کتاب های دانشگاه پیام نور به ازای کاهش شهریه خبر داد .  


به گزارش  اخبار پیام نور حسن زیاری، رئیس دانشگاه پیام ‌نور با بیان این‌ که کتاب‌ های دانشگاه پیام‌ نور از این پس با قیمت تمام شده به فروش می‌رسد، افزود: دانشگاه ‌های دیگر از کتاب ‌های دانشگاه پیام‌نور استفاده می‌کنند و این در حالی است که دانشگاه پیام ‌نور دارد هزینه این کتاب‌ها را می‌پردازد. وی گفت : به دلیل استفاده سایر دانشگاه ‌ها از کتاب ‌های دانشگاه پیام ‌نور گاهی کتاب ‌های این دانشگاه به دانشجویان دانشگاه پیام ‌نور نمی‌رسد.رئیس دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: کتاب‌های دانشگاه پیام‌نور از این پس با قیمت تمام شده به فروش می‌رسد اما از شهریه دانشجویان اضافه پرداخت کتاب‌های آموزشی کسر می‌شود.