برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

ریزپردازنده

 

ریزپردازنده 

 

ریزپردازنده واحد پردازش مرکزی یا مغز رایانه می باشد. این بخش مدار الکترونیکی بسیار گسترده و پیچیده ای می باشد که دستورات برنامه های ذخیره شده را انجام می دهد. جنس این قطعه کوچک (تراشه) نیمه رسانا است. CPU شامل مدارهای فشرده می باشد و تمامی عملیات یک میکرو رایانه را کنترل می کند. تمام رایانه ها (شخصی، دستی و...) دارای ریزپردازنده می باشند. نوع ریزپردازنده در یک رایانه می تواند متفاوت باشد اما تمام آنها عملیات یکسانی انجام می دهند.

ادامه مطلب ...

عرضه نقشه‌های رایگان نوکیا برای تهران،شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز

  

 عرضه نقشه‌های رایگان نوکیا برای تهران،شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و کرمانشاه 

 

کاربران نوکیا از این پس می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نقشه نوکیا برای ایران به نقشه این شهرهای جدید نیز دسترسی داشته باشند.

نقشه نوکیا برای ایران که تاکنون تنها تهران و راه‌های بین شهری را تحت پوشش داشت، اکنون برای پنج شهر دیگر شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و کرمانشاه نیز راه‌اندازی شده و کاربران را مجهز به مسیریابی رایگان در نقاط بیشتری از ایران می‌نماید.

ادامه مطلب ...

رونمایی از مک بوک 2010

 

رونمایی از مک بوک 2010 

 


اپل روز سه‌شنبه گذشته از مدل به روز شده و قوی‌تر مک بوک پرو رونمایی کرد. مدل جدید نوت بوک اپل به پردازنده سریع‌تر و تراشه گرافیکی قوی‌تری مجهز است و از طول عمر باتری بیشتری بهره می‌برد، اما همچنان با قیمت قبلی 999 دلار به فروش خواهد رسید.

ادامه مطلب ...

LTE چیست ؟


LTE چیست ؟  

نسل چهارم یا (4G) واژه‌ای است که برای توصیف شبکه‌های بی‌سیم تکامل‌یافته یا ماورای نسل سوم

استفاده می‌شود و شاید بتوان گفت نام تجاری آن در3GPP به صورت LTE است.

 

 

ادامه مطلب ...