برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

بزودی نیازی به نصب آنتی ویروس نخواهید داشت!!!

 


بزودی نیازی به نصب آنتی ویروس نخواهید داشت!!!  

محققان دانشگاه میشیگان در حال آزمایش فرایند جدیدی هستند که در صورت به کارگیری آن کاربران رایانه های شخصی از نصب ضدویروس بی نیاز می شوند.



 بنا به این گزارش پژوهشگران از رویکرد جدیدی به نام CloudAV استفاده کرده اند که در قالب آن کارکرد نرم افزارهای ضد ویروس توسط مجموعه ای موسوم به network cloud و شبکه ای از رایانه ها انجام می شود.

این سیستم وظیفه شناسایی و مقابله با ویروس های مختلف را بر عهده می گیرد.
این سیستم دارای سه بخش است. در بخش اول سیستمی موسوم به نهاد میزبان که حد فاصل شبکه های رایانه ای و دیگر رایانه ها، تلفن های همراه، لپ تاپ ها و .. محسوب می شود، تمامی فایل های جدیدی که می خواهند بر روی دستگاه نصب شوند را دریافت کرده و برای تحلیل به سوی شبکه ای ویژه ارسال می کند.

این سرویس شبکه ای پس از بررسی فایل های دریافتی وضعیت آنها را به نهاد میزبان اعلام کرده و در صورت ایمن بودن اجازه ارسال آنها را به رایآنه صادر می کند.
سومین بخش این مجموعه سرویس بایگانی است که اطلاعات مربوط به فایل های مختلف بررسی شده را برای استفاده های بعدی نگهداری می کند.

این سیستم هنوز در مرحله آزمایشی است و مشخص نیست عموم مردم در چه زمانی می توانند از آن استفاده کنند، اما بررسی ها نشان می دهد که سیستم مذکور در زمینه شناسایی ویروس ها و بدافزارهای مخرب 35 درصد بهتر از برترین ضدویروس های جهان عمل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد