برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

برنامه نویسیPrograming

برنامه نویسی pascal,C++,C

مخترع ctrl + alt + del


مخترع ctrl + alt + del 

دیوید برادلی ، کد یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی جهان را نوشته است. ترکیب سه کلید Ctrl+Alt+Del که از قدیم به سلام سه انگشتی معروف است!

شاید او با صرف پنج دقیقه برنامه ایی نوشت که سالهای سال تمام کاربران کامپیوتر از ایده و اختراع او استفاده کرده اند : یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی شناخته شده ، یعنی ترکیب سه کلید Ctrl+Alt+Del .
فشار دادن همزمان این سه کلید در سیستم عامل DOS کامپیوترها را مجبور می ساخت restart شده و به اصطلاح بعضی ها خاموش و روشن شوند و دوباره بوت گردند. در سیستم عامل ویندوز هم کاربرد ویزه ایی برای آن در نظر گرفته که می توان از این طریق باز کامپیوتر را خاموش هم کرد.

خود برادلی می گوید: نمی دانستم این کار قرار است به نشانه ی از فرهنگ کامپیوتر تبدیل شود. من کار های خیلی زیادتری نسبت به Ctrl+Alt+Del انجام داده ام ولی متاسفانه و از بخت بد برای این یکی معروف شده ام!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا کیقبادی مقدم شنبه 26 دی 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://PPNUS.BLOGFA.COM

سلام من وبلاگ شما رو لینک کردم امید وارم که در زندگانی موفق باشید در ضمن من از اهالی جوین (عطاملک)هستم.

پگاه مارالانی چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 04:32 ب.ظ http://kermanshahit.blogsky.com

سلام من مدیر وبلاگ دانشجویان فناوری اطلاعات پیام نور کرمانشاه هستم ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید.با تبادل لینک هم موافقم.من لینکتون کردم امیدوارم بیشتر در ارتباط باشیم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد